Sunday, January 4, 2009

...satu permulaan baru...

dear diary...

esok dh mula sesi persekolahan 2009. aku dh bersedia ke tuk hadapi hari esok??? jawapannye...ya! aku dh sedia. harap2 tahun nie aku dapat harungi segala dugaan n cabaran dgn yakin. n aku harap tahun nie aku dpt pecahkan rekod result UPSR. klu dh 2 tahun berturut2, murid yg dpt A dlm sains hanya 8 org, aku harap tahun nie akan bertambah bilangannya. well... tahun baru, azam baru n semangat baru.
to all teacher out there... selamat mula bertugas... senyum2 slalu n jangan garang2... hehehe...

9 comments:

kakchik said...

semangat macam ni lah yang bagusnya. selamat mendidik ya hasz.

~~zAnAfAhMi~~ said...

bertuah anak murid dpt cikgu mcm hasz ni....mudah2an berjaya niat yg baik.

Hasz said...

kak chik...
thanks...

Hasz said...

kak zana...
insyaallah... mudah-mudahan termakbul segala hajat... :-)

kak ina kl said...

salam hasz...kalaulah masa di putar balik..nak aje akak hantar ira tuisyen kat rumah kamu...sains di ni lemah sikit..tapi nak buat macam mana...benda dah terjadi...nanti hantar imran tuisyen kat kamu boleh ke?

Rashid said...

Wah bagus..bagus..
Azam yang baik. Satu semangat kental dari seorang guru yang bernama hasz.

Suka ati tengok guru yang bersemangat..

.::WaNiE::. said...

huhu selamat kembali bekerja

Hasz said...

leh aje kak ina... klu xde aral, ape salahnye. :-)

Hasz said...

cikgu rashid,
tahun nie semangat kene kuat.
coz bdk2 tahun nie x minat sgt ngan sains... huhuhu


wanie,
thanks.. semangat berkobar2 nie. hehehe