Thursday, December 25, 2008

...rindu seorang teman...

Dear Diary...

siang tadi aku bermesej ngan kak su. kak su, cikgu kat skolah, jiran sebelh meja aku. mulai tahun depan, kak su xkan mengajar di SKSP lagi. kak dpt pindah ke penang. aku yg tolong settlekan borang permohonan kak su n aku jugak yg tolong semakkan keputusan permohonan pertukaran kak su...

mase aku dpt tau permohonan kak su diluluskan, trus aku nangis. sedih sesangat. aku rase kehilangan. sebab ngan kak su la aku slalu kongsi cerita, rahsia n mcm2 lagi. aku suke citer ngan kak su. aku slesa ngan die. dulu, kami slalu kluar same2. klu aku nak makan ape2, mesti p ngan kak su... kadang2 ngan mun skali. last year, kak su slalu bg tazkirah kat kitorg. sweet memories... :-)

bile aku bgtau kat kak irma yg aku sedih bile kak su dpt tukar, kak irma ckp aku ni truk. yela.. husband kak su kerja di penang. n susah nak minta tukar. so memang wajarla kak su minta pindah ikut husband die. tempat isteri kan disisi suami... so, next year, aku dok sorg2 la. xde jiran kat meja sebelah... :-(

paling aku suke dgr, citer pasal anak kak su. anis widad bt anuar... comel n agresif sket. klu jumpe die, mula2 die malu2 sket. bile dah kenal, mcm2 krenah... widad...widad. n aku ade 1 file dlm laptop nie gmbr widad. tu pon aku curik dr kamera kak su. widad, auntie rindula kat widad. bilerla kite leh jumpe lagi...
buat kak su, thanks coz jadi teman n pendengar yg baik, n thanks coz sudi layan krenah hasz sepanjang kite keje bersama. pangjang umur, kite jumpe lagi. insyaallah...
...kak su, mun n hasz...

yg nie, anis widad bt anuar... chommell... :-)

17 comments:

ikrar kasih said...

sedih jugak..uhuk..uhuk..

kak ina kl said...

salam hasz..salam kunjungan balas dari akak...terima kasih ye sudi datang...mesti penat lagi..akak long dah lepas..kamu bila lagi...

kak ina kl said...

akak duduk kat kg padang balang..sentul..kamu mengajar kat mana...

Hasz said...

laaa...dekat sgt la kite nie. hasz kat tmn desa gombak. ngajar kat seri perak sentul...

kak ina kl said...

lor...dekat bebeno..nnt anak akak skola kat smk seri gombak

azza_irah said...

salam yang..
yg pergi tetap pergi tapi kenangan bersama tetap segar kan..

kak su tu tukar penang kat mana..
kut2 dekat ngn akak..hehe

Hasz said...

umah die kat BM. tp dpt skolah kat pulau la kak. kak su ckp kene naik 2 bas...

azza_irah said...

takkan dia nak brulang hasz..penat le kl tukar2 bas..baik pindah sana je kan...

kak ina kl said...

salam hasz....
tak ke mana-mana ke cuti ni...
mesti dah bzz giler bila nak bukak sekolah balik...
sekolah hasz kat flat tinggi tu ke?

Hasz said...

haah la kak ina. kat ctu la skolah hasz. satu2nye skolah bwh flat kat malaysia nie. hehehe... mggu nie dh start keje. meeting...next week cabaran baru akan bermula. ahaks...

Hasz said...

kak azza, tu la yg kak su bgtau aritu. x sure la plak samada kak su mintak tkr skolah. tp setau hasz, skolah kat sblh seberang prai, ssh nak dpt. slalunye penuh....

Rashid said...

Jangan bersedih hasz.. kamikan ada. Akan tetap bersama hasz. Moga hasz tabah, cekal dan ceria..

Gadis litar mesti kuat.. hehe (guraujer..)

kak ina kl said...

salam hasz...masa akak pergi ke sekolah tu dulu..tak dapat akak bayangkan macammnalah cikgu nak mengajar dengan persekitaran begitu..tentu mencabar...

Hasz said...

cikgu rashid... thanks. tgh kuatkan semangat la nie... hehehe

Hasz said...

kak ina,
mmg mencabar abis. kawasan terbuka la katekan... tp lps 3 tahun ngajar kat sklh tu, dh tbiase dah...

storm said...

comellah budak ni hasz

Hasz said...

comel kan??? nakal nie... hehehe
:-)