Monday, December 1, 2008

...jemputan perkahwinan...

dear diary...

sempena cuti skolah nie, ramai yg amik kesempatan melangsungkan perkahwinan mereka. kwn2 aku lak sampai 5 org yg akan n telah melangsungkan perkahwinan masa cuti nie. kiranye mmg tiap2 hujung mggu aku akan full dgn menghadiri majlis mereka.
ade antara jemputan yg dpt aku pegi. ade yg tak. tapi aku harap xde yg simpan dlm hati klu aku x dpt p. bukan sengaja. kdg2 masa n tempat x mengizinkan. ade yg wat jauh nun di utara. mmgla kampung aku kat sana. masalahnye, aku nie jenis yg buta jalan. jalan2 kat KL nie pon aku leh sesat. yg aku tau, jln nak p ke skolah n balik dr skolah. tu pon aku ikut lorong yg papa ajar. x penah tukar... percaye x? betol... x tpu. n itula hazneeza sbnrnye... ade lak yg langsung same tarikh ngan majlis kak long aku. so, yg tu dah confirm aku x dpt p. so, sori ek...


kpd kwn2 yg melangsungkan perkahwinan, Niera & pasangan, Din & pasangan, Shida & pasangan, Fifi & pasangan, Dina & pasangan serta x lupe, my beloved sister... Selamat Pengantin Baru... semoga kekal ke akhir hayat... :-)

antara kad undangan yg aku terima... mostly warna pink n kuning. kak long pon kuning gak. just Shida punye je warna hitam. tapi tertinggal dlm kete coz tgk peta aritu.

ape jua pilihan warna, yg penting majlis dpt berlangsung ngan lancar tanpa sebarang masalah n ceria slalu... :-)

4 comments:

azza_irah said...

tak sabar nak tggu kiriman kad jugak ni..

HaSz said...

dr sape ek kak? hehehe

:: Cikgu Wiween :: said...

kite pun dpt byk undangan kawin. adey jauh2 lak sume. huhu. undangan dr cik hasz jek x dpt2 lagik nih :p

HaSz said...

alamak! yg tu kene la tggu dl. nnt klu melayang kad hasz nnt, jgn lupe dtg tau... hehehe