Thursday, January 1, 2009

...merai sebuah kejayaan...

Dear Diary...

result PMR dh diumumkan. alhamdulillah... adik dpt 8A. abg saiful ckp, dh nangis2 kat skolah mase amik result aritu. aku dh agak dh. tambah2 p skolah ngan kak long. dua2 ratu air mata... hahaha... mesti dh jd mcm drama melayu kat skolah tu. :-)

malamnye, kami p celebrate kejayaan aida kat restoran tupai2. penah dgr x? kat ngan istana negara. aku pon 1st time p sana. makanannye pon sdp2. klu nak mkn nasik pon leh. nak steambot pon leh... harganye pon leh tahan. sesuaila ngan makanan yg die sediakan. memandangkan mlm tu hujan renyai2 n perut pon lapar, kami pilih nasik. lauk yg kak long pilih, ikan siakap masak ape ntah (resepi special restoran tu. aku x igt name die...), udang mentega, tomyam, lala buluh, ayam, n baby buncis. sdp... n 1st time gak aku mkn lala buluh (eh, btol ker name tue ek???)

ayam... (x igt msk ape...)


udang mentega... hehehe


nie la lala buluh tue... gmbr x brape cntk coz snap pakai hp murah...



tomyam campur...

to aida, u make us proud. harap2 kejayaan sentiasa iringi aida slalu....

2 comments:

Rashid said...

Tolong sampaikan tahniah saya untuk adik tu.. moga dia terus berusaha segigih kakaknya..

Anonymous said...

insyaallah...