Sunday, January 4, 2009

...aktiviti arini...

dear diary...
arini aku kuar ngan si dia p mid valley. si dia plan nak p tgk wayg... so, sampai2 jer kami trus p bratur. pilih2 pny pilih, si dia pilihla citer bedtime stories. actually, aku x tau pon citer nie pasal ape. dh x ikuti perkembangan wayg dah skang nie. aku pon ikut jer laa... kami dpt tiket kul 5.30pm. tuk wayg kul 3.30pm dh penuh. yg tinggal seat depan je... aku xnak. sakit kpala nnt...
lepas p beli tiket, kami ke tempat fav. kami. ape lagi... MPH laaa... lepak2. bace majalah... tetiba aku nampak 1 buku yg mnarik minat aku. aku pon ape lagi... suruh si dia pilih 1 buku, than kami p duduk kat 1 sudut. nak tau buku ape? buku rahsia blogger.. sbenarnye, aku bace tajuk besarnye je... subtitle tu termiss la plak... lepas bace sket, barula perasan topik utama buku tu.. tp ade beberapa point dr penulis yg aku setuju psl blogging nie... antaranye... kita dpt share pendapat n bertukar2 pandangan ngan blogger lain... n kita dpt ramai kawan melalui blog nie... walaupon kite x penah berjumpe. btol x? yg lain2 die byk xplain mcmne nak wat duit ngan blog.

nie la bukunyer...

yg nie lak pilihan si dia... emmm...org lelaki. x abis2 ngan kereta.. :-)

majalah kedua yg si dia bace... aku pon tumpang sekaki... hehehe

lepas puas lepak kat MPH, kami ke surau tuk solat. pastu...ape lagi. isi perutla. aku ajak si dia mkn pizza. tertunai dh la janji aku pd dia, nak blanje dia piza coz dpt result cemerlang sem lepas. lagipon, dh lame kami x p mkn piza. berbaloi la gak... next week aku akan blanje family aku mkn pizza gak sempena bonus yg aku dpt bln lps. dh lame dh janji.. tp dr dpt gaji, smpi skang x tertunai. ade je halangan... hrp2 next week kami dpt kumpul 1 family... x sabar rasenye.... :-)

citer bedtime stories nie sesuai sgt ditonton 1 family. citernye ringan jer. xde lgsg aksi ganas n over romantik... biase2 jer. emmm...klakar. 1 panggung gelak tgk citer nie... aku puas ati la. coz aku ni kan simple je orgnye... tp si dia kate bosan. hehehe... dia yg pilih... :-)

sempat masuk butik sembonia td. terbekenan handbag putih. harganye.... rm300 lbih. adooiii...x mampu den. bile tnye pendapat si dia, dia kate mcm mak datin. ade ke patut... kak azza, cube2la usha handbag tu, klu cantik, bgtau ek... nak mintak pendapat nie. hehehe...

No comments: