Friday, September 19, 2008

Wajah2 kenakalan...

Arini takde ape nak share. just nak share wajah2 nakal anak2 muridku. yg ni kelas 4C. salah satu kelas sains aku. aku rase kelas yg agak rapat dgn aku. diorg ni nakal tapi senang dkawal. alaaa....nakal2 manje. mayb sbb tu aku syg sket kat diorg ni. hehehe... lgpon murid dlm kelas tu 19 org jer...

gmbr ni aku snap lepas sambutan kemuncak ari kemerdekaan yg lepas. kelas diorg dgunakan sbg pentas utama. so, lps majlis, krusi meja still x dialihkan coz sesi ptg lak nak guna. oleh sbb makmal sains ade kelas yg pakai, bdk2 ni kene la ddk atas lantai jer. cian kat diorg. mesti letih menunduk. tapi xpela. teacher amik gmbr u all k... senyumla sket.... (",)


eh, watpe tu hafizee?

afeeqa n nabila nie mcm bincang projek juta2 jer. serius btol!


farah n azwan nie, wat keje ker dating? haa...kantoi...


my student tgh sibuk menyalin nota. cian diorg. kene dok atas lantai jer...

yg ni lak syafiq. keje die asyik nak p toilet jer... die kate klu teacher tak bg die p toilet, nnt die gemuk coz dm bdn byk air. adoi...mcm2 la...


eh, mcm model je farah n muna nie...


syaaban n azwan...


suhaidah...

paling nakal dlm kelas. ihsan hidayat...

akmal haziq. control macho la tue...


comelnye anak2 murid teacher nie...

No comments: