Wednesday, November 5, 2008

...saje jer...

emm...lamenyer tak ngadap my Dear Diary nie...

since balik dr melaka, aku dah trus bz ngan keje2 data skolah yg perlu diupdate. pendaftaran ptk tuk next year aku tak settlekan lagi. tarikh tutup 19hb. sempat lagi la kot...but data EMIS skolah dah siap dah. spatutnye arini aku antar data tu kat cheras. but arini gak aku kene p PD skali lagi tuk kursus Sains kat sana. Kursus Mengingat Secara Fitrah. siap dilantik jadi fasilitator lagi. nie mesti keje En Safri, pegawai Sains kat JPWP tu. sajer jer wat org glabah... yela...mane taknyer. tajuknye aje, bukan main lagi. tapi takpela... aku redah jerrrr...

kali nie aku drive sendri p PD. bayangkan dlm KL nie punye la penakut nak drive. tapi terpakse punye pasal, aku drive gak p PD sat g. si dia tak kisah klu nak antar aku. tapi cian lak kat dia... nnt penat lak ulang alik. lagipon balik cni ari jumaat. takut lambat lak nnt.. btw, thanks dear...

okla. next entry nnt aku citer pasal pengalaman aku p melaka, family day n my kursus kat PD. nak cuci kete nie. malula klu kotor... hehehe... Daaa...

No comments: