Monday, November 10, 2008

...melaka...


Dear Diary...



Dah lama aku menyepi. arini baru ade mase nak menulis. juz to share aktiviti cuti skolah yg lepas. skolah cuti 5 ari mase deepavali aritu. walhal budak india kat skolah 8 org jer. emmm...x kisahla. yg penting, cuti! hehehe...


sebenarnye dah discuss lame dh ngan si dia yg cuti deepavali nnt aku akan ke sana. mane lagi...MELAKA la. tuk spend holiday ngan si dia plus jumpe family dia skali. alhamdulillah... ape yg dirancang tertunai sudah pd ari isnin 27 oktober yg lps. walaupon pd awalnye aku agak keberatan ke sane. paham2 jer la... tapi yg tak bestnye si dia tak brapa sihat coz kene keracunan makanan. cian dia.... yg pasti, dia tetap sabar layan kerenah aku sepanjang aku kat sana...


kat sana, dlm keadaan dia yg tak sihat tue, si dia try jugak bwk aku berjln2 pusing melaka. walaupon tak byk tmpt yg sempat aku p... tapi aku tetap hepi. lgpon si dia dh janji yg cuti pjg nnt dia nak bwk aku jln2 melaka lagi... nak p naik menara taming sari, eye on malaysia (eh...btol ke namenye nie), naik cruise melaka, taman2 yg ade kat sane n yg paling penting, nak p makan ikan bakar kat umbai... nak jugak! nak jugak! hehehe :-)


nie la tiket aku ke sana...

aku kat luar replika kapal... siap berpayung lagi. panas...





kat luar masjid @ pulau melaka (klu x silap...)
eh...ape ade dlm poket tue???


The Straits of Melaka...






No comments: