Saturday, November 15, 2008

...hari graduasi n result UPSR...

Hari nie bmula la cuti skolah… rase sekejap sgt. Pejam celik, pejam celik dah setahun berlalu. N genapla 3 tahun aku sebagai pendidik. Tapi masih banyak ilmu yg perlu aku pelajari. Aku masih terlalu mentah dlm bidang pendidikan nie…

Hari khamis lepas, result UPSR pon dh diumumkan. Alhamdulillah…keputusannye baik walaupon bil murid yg dpt 5A berkurang. Tuk Sains, masih 8 org yg dpt A. same ngan rekod tahun lepas. Yg pasti peratus lulus tuk subjek Sains meningkat hampir 4%. Alhamdulillah… tak sia2 ape yg kami lakukan slama nie… tuk kelas aku, 2 org dpt B. ramai btol yg dpt C. pd aku, kira ok la tuk kelas “ha-lus” tu. Petang tu, GPK 1 antar msg ucapkan tahniah atas kejayaan murid2.

Tahniah atas usaha cikgu membimbing pelajar2 UPSR tahun ini.
Tahniah juga kerana dapat meningkatkan pencapaian subjek sains!
Keep it up!

mayb sbb tak sempat nak ucap kat skolah aritu coz kami sibuk ngan hari graduasi… ape2 pon, msg tue wat aku tersenyum… mungkin tuk guru2 tahun 6 yg lain jgk… ^__^

hari graduasi berjalan lancar. Murid2 tahun 6 dan murid2 prasekolah nampak gembira menyarung jubah masing2. yg amat mencuit hati, aksi murid2 prasekolah menari. Comel btol diorg. Sempat jgk aku bergambar ngan slh sorg murid prasklh yg mencuit hati aku… harap2 aku berjumpe mereka lagi tahun depan.
p/s: gambar akan diuplod next entry la ek...

4 comments:

azza_irah said...

tahniah dr akak utk hasz...
teruskan usaha murni..

Anonymous said...

tq kak...
akak pon same k...

:: Wiween :: said...

cik hasz nih cikgu sains yek. kite cikgu math :)

Anonymous said...

wiween ngajar kt skolah mane ek?