Tuesday, October 7, 2008

...nasi lemak antarabangsa...

Salam...

emmm...dh lame x update blog nie. smggu rasenyer... so, arini nak story la sket ape yg jd smlm. smlm aku online gak. kononnyer nak publish citer masa raya. tapi ngantuk yg teramat sgt. nak tau ape sbbnyer??? jeng...jeng...jeng...

hehehe...sbb smlm aku p mkn nsk lemak antarabangsa kat kg baru ngan si dia. klu ikutkan plan, kami nak p mkn chicken chop kat chop n steak kat sana. tapi tutup la plak. so, kami tukar plan p mkn nasik lemak. sbnrnyer aku frust btol x dpt mkn chicken chop tu. dah lame tringin nak mkn. sampai aku sanggup tahan lapar sbb nak mkn chicken chop tu. hampir2 nak kene gastrik. tapi still x tercapai hajat. xpela. next time p lagi. harap2 nnt dptla makan... :-(

semalam, first time mkn rase mcm x cukup. lapar sesgt... si dia pon tegur coz kali nie aku mkn abis sepinggan. slalunyer dia yg tolong abiskan. hehehe...laparla b... ;-) lepas makan, kami singgah ttwangsa. saje duduk2 tepi tasik n borak2. ye la... dh lama x borak lama2. aku suka spend time mcm tu. tapi mayb xleh slalu coz si dia nak kena study 4 exam. almaklumla...org sambung master. mestila bz sket... ye tak? emmm...bila la giliran aku lak samb blajar nie???



my nasik lemak with rendang ayam... si dia yang pilihkan...


nasik lemak si dia ngan ayam goreng plus telur rebus...


si dia tengah kusyuk layan nasik lemak... laaaayaaaannn...


its me... cedapnyer...

No comments: