Sunday, March 22, 2009

...seminggu dah berlalu...



Dear Diary...

Pejam celik, pejam celik...seminggu dah berlalu. Esk aku dh kene mulakan semula rutin harian ke sekolah. emmm...seminggu cuti, rase mcm x cukup jer. tp klu cuti lame2, mati kutu gak aku dibuatnye... hehehe

well, dlm seminggu nie sempatla aku p bercuti, wat kelas tambahan n exam ptk. lepas nie, aku dh kene mula ngajar n tempuh krenah2 anak2 muridku yg nakal n manje tu. n aku rase aku dh kene mula serius ngajar bdk2 yr6 aku. mase kelas tambahan aritu, aku sempat drill bdk2 tu ngan teknik manjawab bhgn B. alhamdulillah... diorg mcm dh mula faham n tau teknik menjawab tu. harap2 bdk2 tu leh igt n faham sampaila ke upsr nnt...

aku pon sempat ke kedai buku aritu. p carik buku2 tambahan tuk bdk2 nie. hopefully diorg pon mula bersemangat mcm tice diorg nie. hehehe... eh, tice bersemangat ker? ye la tuuuu... ;-)


next entry aku nak citer psl holiday aku lak la...
x kisahla klu dh basi pon citernyer. hehehe...

2 comments:

kakchik said...

selamat kembali ke sekolah hasz. semoga cikgu hasz bersemangat sebab kakchik takut anak murid tengok muka cikgu takde mood, diorang pun hilang mood juga, hehehe

hasz said...

hehehe...kak chik...
nasib baik minggu ni minggu sukan. so, cikgu2 n murid xcited terlebih la plak. hehehe...