Tuesday, February 16, 2010

lamenyer....

Assalamualaikum..........

emm...lamenye aku x ngadap diaryku ini... hehehe... common sentence bile nak start tulis diary... ke mane aku menghilang ek? emm...actually, x kemane2. cuma mase jer yg x mengizinkan aku trus ngadap diary nie. (padahal ngadap FB berjam2 leh lak...hehehe)

skang nie aku makin sibuk ngan urusan harian. tambah2 tgh wat persiapan tuk majlis ITU nnt... peningnye nk pilih warna, nak pilih barang, nak pilih tema, nak pilih itu, nak pilih ini... adehhhhh... arini aku abiskan mase hampir 3 jam ngan mama kat kedai barang2 tu. tp satu ape pon aku x beli... dh la diri nie x kreatif. mmgla menjadi 1 MASALAH BESAR tuk aku... nak pilih bakul pon masalah tuk aku... pening2....

Tolonggggggg.....

3 comments:

kakchik said...

salam hasz
rupanya lama menghilang sebab sibuk buat persiapan kawin ya.
susah juga kalau kita tak kreatif kan. kakchik dulu, selalu rujuk majalah2 wanita yg ada, tiru serba sedikit hehe.

hasz said...

tue la masalahnye kak chik... pening dh kepala nie... survey2 jgk kat website2 butik pengantin. ade yg berkenan, tp jauh lak. yg dekat, x cantik sgt... huhuhu

~~zAnAfAhMi~~ said...

owh....nak mendirikan masjid rupanya, tak jemput kwn2 blogger ke?

selamat pengantin baru cikgu hasz.