Friday, October 31, 2008

...alhamdulillah...



Dear Diary... arini aku nak share kegembiraan ngan semua.

arini, aku dpt keputusan rasmi exam ptk yg aku amik bln 8 aritu. alhamdulillah.... keputusannye tak mengecewakan sgt. tuk paper umum, aku dpt 4. but tuk paper khusus, aku dpt 3. tapi kira okla coz ni la 1st time aku amik exam ptk... rupe2nye dlm kekalutan fikiran nie, ade gak khabar gembira. so, tuk next year, aku amik 1 paper je la. harap2 tak yah ulang tuk kali ke-3.

esok, skolah akan wat hi-tea tuk semua guru kat hotel grand season. tapi aku tak dpt join coz ikut family p family day kat PD. harap2 kat sana aku dptla tenangkan fikiran yg agak berserabut sebelum nie.... cikgu2 lain perli gak coz aku tak p. tapi aku jawab, FAMILY FIRST. hehehe...
dah ajak si dia p PD skali. tapi dia segan lak. papa n mama tak kisah pon klu dia nak ikut skali. tapi takpela... mayb dia nak study tuk final exam yg makin hampir nie. Good Luck dear...

2 comments:

.::WaNiE::. said...

huhu cikgu cikgi tu apasal jek pulak nak perli2 kalau xpergi

Anonymous said...

laaa wanie... bukannyer perli yg bukan2 tu. perli2 manje jer... hehehe